Veritas

0
Din bedømmelse: Ingen
Båd mærke og model: 
MMSI: 
219019741
Kaldesignal: 
OX2813
Motornummer: 
5100707452
Byggenummer: 
DE-BAVF50K3G102
Produktionsår: 
2002
Hjemmehavn: 
Detaljer: 

Veritas ligger i Trogir, Split, Kroatien

Nuværende ejer: 
Teknisk data: 

Båden er en 50 fod (15,43/14,9352 meter) Bavaria Cruiser med 3 dobbelt kahytter og 2 køje kahytter (10 gode regulære sovepladser). 3 toiletter med bad, salon og kabys. Båden er udstyret med alt sikkerhed- og navigationsudstyr (Radar, GPS, Ekkolod, Auto-pilot, redningsflåde, gummibåd med motor, m.v.) og er en meget sikker og automatisk båd.

Beskrivelse: 
Vil du være gast: Kontakt venligst veritasgast@manntron.com eller se www.manntron.com for mere information om 2016-17 næsten jorden rundt turen: Båden er en 50 fod (15,43/14,9352 meter) Bavaria Cruiser med 3 dobbelt kahytter og 2 køje kahytter (10 gode regulære sovepladser). 3 toiletter med bad, salon og kabys. Båden er udstyret med alt sikkerhed- og navigationsudstyr (Radar, GPS, Ekkolod, Auto-pilot, redningsflåde, gummibåd med motor, m.v.) og er en meget sikker og automatisk båd. På turen fra Europa til Caribien og Stillehavet og frem til destinationen vil der også være mulighed for at dykke og fiske. Undervejs vil båden besøge mange forskellige større og mindre havne, hvor der vil være mulighed for egne ekskursioner i land, såfremt forholdene tillader det. Det kan ikke siges nøjagtigt på forhånd hvilke lande og steder båden besøger, men det vil være en del af oplevelsen på turen at søge havn så ofte som muligt og under særlige omstændigheder. Der vil også være mange nat-sejladser.Undervejs vil der blive mulighed for stjernekig med stjernekikkert, opleve særlige månesyn og solop- og nedgange. Sejladsen tager ca.14 mdr. Sejladsen starter fra Split, Kroatien omkring 15.oktober 2016. Forud for turen vil gasterne/alle ombord gennemgå et kursus i at opholde sig fysisk og psykisk på en båd i længere tid. Båden sejler fortrinsvis ved sejl men kan også tilbagelægge den planlagte daglige distance på motor. Båden er af fortrinsvis glasfiber, en TMD 22, 78 HK Volvo Penta og meget veludstyret. Blandt sikkerhedsudstyret er en kraftig gummibåd med påhængsmotor. På turen vil vi bestræbe os på at der bliver taget hensyn til alles behov så vidt muligt og at der også tages hensyn til at der er behov at være privat. Undervejs vil vores terapeut tage sig godt af trætte muskler og led. Når omstændighederne tillader det så vil der også være mulighed for at forlade båden og bevæge sig over land for igen at mødes et andet sted på turen. Sejlplan: Vi sejler jorden rundt og i den forbindelse kan du få plads som gast (befarne og fuldbefarne), og komme med ud og opleve det blå hav, øerne og de store vidder.” Togt 1: Omkring 15. okt. 2016: Veritas afrejse fra Split. Ca. 1,5 mdr. Togt 2: Ca. sidst nov. 2016: Herefter ud af Middelhavet mod Gran Canaria/Cap Verde og over Atlanten til Caribien. Ca. 2 mdr. Togt 3: Ca. Midt januar 2017: Rundt i Caribien. Ca. 3 mdr. Togt 4: Sidst marts 2017: I gennem Panama Kanalen ud i Stillehavet til Galapagos/Marquesas/Tahiti/Bora Bora m.fl. mod Torres strædet/Australien. Ca. 6-7 mdr. Togt 5: Sidst juli 2017: Torres strædet/Papua New Guinea, Indonesiske Hav, Bali og Lombok m.m. mod Siam bugten ud for Thailand, Cambodia og Vietnam. Forventet ankomst december 2017. Ca. 2-3 mdr. Vi afholder fra forår 2016 øvelses sejladser 2 gange ugentligt i vores Albin Vega 28 som ligger i Brøndby havn. Vi deles om udgifterne som er ca. kr. 20,00 pr. person.
Interesseret i: 
Tursejlads
Oceansejlads
Max distance fra mig: 
10000kms
Datoer: 
Ons, 05/08/2015 - Lør, 15/10/2016
På hverdage: 
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Kommentarer

Vælg din foretrukne kommentarvisning og klik på "Gem indstillinger" for at aktivere dit valg.
veritasgast@manntron.coms billede

Båden er en 50 fod (15,43/14,9352 meter) Bavaria Cruiser med 3 dobbelt kahytter og 2 køje kahytter (10 gode regulære sovepladser). 3 toiletter med bad, salon og kabys. Båden er udstyret med alt sikkerhed- og navigationsudstyr (Radar, GPS, Ekkolod, Auto-pilot, redningsflåde, gummibåd med motor, m.v.) og er en meget sikker og automatisk båd.

KrusåGulogBlås billede

Jeg er MEGET interesseret, især fordi mit hovedmål for uddannelse efter gymnasiet er at søge ind til SIMAC i Svendborg og uddanne mig som skibsfører. At kunne søge en praktikplads med titlen at jeg har været med på en omsejling som denne, ville kunne revolutionere det perspektiv jeg agter at arbejde i her i fremtiden.

KrusåGulogBlås billede

Min største bekymring er dog, hvad ville det komme til at koste? Da penge ikke er noget jeg svømmer til halsen i.

veritasgast@manntron.coms billede

Ok, priser og vilkår kan du læse på www.manntron.com

Hvor. Peter

Annonce